środa, 21 marca 2012

cukierkowo.


Dzisiaj tak trochę cukierkowo, przynajmniej ja mam takie skojarzenie z tym zestawem.
Byłam tak ubrana na choince szkolnej, ogółem czułam się dobrze, jedyne co mi przeszkadzało to bluzka która prawie wystawała mi spod spódniczki, bo jest to taka krótsza tuniczka. 
 Buty kupiłam w deichmannie, były przecenione na siedem euro, przetańczyłam w nich całego sylwestra, i nie jedną dyskotekę, są naprawdę bardzo wygodne.





 Przepraszam, za brak głowy, ale zdjęcia były robione w sobotę rano, a wtedy zazwyczaj nie wyglądam zbyt korzystnie :P


ŁAŃCUSZEK - HOUSE
BLUZKA - PRYWATNY SKLEP
SPÓDNICA - PRYWATNY SKLEP
CZÓŁENKA - DEICHMANN

Do następnego
 

4 komentarze:

  1. świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak słodko :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna spódniczka, a szpilki świetne :)

    Zapraszam na moją wakacyjną stylizację:
    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/dzien-wagarowicza.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw !:)
    jakaś ty zgrabna !
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy ;*

O mnie

Moje zdjęcie
Zielona Góra, Lubuskie, Poland
szesnastoletnia dziewczyna szukająca inspiracji dookoła siebie ;)