poniedziałek, 6 sierpnia 2012

pudrowa koszula.

Uwielbiam takie dni jak ten, spotkania z przyjaciółkami, zabawa, śmiechy i beztroska. Podczas takiego właśnie dnia, udało nam się zrobić zdjęcia. Ania i Andzia, po raz pierwszy wcieliły się w mojego fotografa więc nie krytykujcie ich od razu, uważam że nie wyszło najgorzej. Jedyne co mnie razi na tych zdjęciach to mój odrost na pół głowy, chyba czas wybrać się do fryzjera ...







Kolia - H&M / Koszula - Pimkie / Spodenki - Pimkie / Torebka - Mohito / Buty -  Deichmann


12 komentarzy:

  1. bardzo bardzo udany zestaw - taka koszula w takim kolorze az się prosi o taki naszyjnik - super - no i ty jaka ładna btw dołączam do GFC przyjemnie jest ciebie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż zatęskniłam za latem:) Krótkie spodenki, koszulka, a teraz takie mrozy, śnieg :)

    Przy okazji, zapraszam Cię na duży konkurs. Do wygrania aż 6 zestawów kosmetyków :)

    http://syllunia.blogspot.com/2012/12/swiateczna-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna torebka :) zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania bony na DOWOLNE BUTY! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj wakacje, byle do wakacji! ;p
    pięknie:)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jaka Ty jesteś szczuplutka! świetny zestaw, ja osobiście uwielbiam nosić białe koszule. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula piękna, ogólnie zestaw miły dla oka, aż chce się wrócić do lata. :(:(

    Jeśli masz ochotę wygrać bluzkę z ćwiekami i serduszkiem, którą sama zrobiłam, to zapraszam Cię na rozdanie. :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ty masz piekne nogii :****

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skromnie, ale świetnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw, bardzo fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy ;*

O mnie

Moje zdjęcie
Zielona Góra, Lubuskie, Poland
szesnastoletnia dziewczyna szukająca inspiracji dookoła siebie ;)